اعزی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت نیز با تلاش همکارانمان مشکل خاصی در سطح استان وجود نداشته و همه مسیرهای انتقال و پهنای باند ورودی استان در شرایط نرمال است.
وی ادامه داد: مردم ما در سطح استان مازندران همچون گذشته از طریق راههای ارتباطی که اعلام شده میتوانند با شماره تماس ۱۹۵ و یا شماره ۰۹۳۸۰۱۱۴۵۲۷(بصورت پیامکی) مشکلات خود را در حوزه ارتباطات با همکاران ما در اداره کل مطرح نموده و پیگیری کنند.
رییس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران گفت: در این جلسه مدیران تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال، زیرساخت، مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه اول، ایرانسل و رایتل حضور داشتهاند و نسبت به اعلام وضعیت و نحوه رفع مشکلات احتمالی گزارشاتی ارائه کردند.